Customer Center

U kunt rekenen op het Network Operations Center (NOC) van Belgian Network Solutions. Het NOC beheert en onderhoudt het backbonenetwerk, het serverpark en alle infrastructuur binnen onze datacenters. De medewerkers van het NOC zijn gecertificieerd voor Cisco, Juniper, Linux en Microsoft.

U bereikt hen 24/7. U kan gewoon verderwerken.

NOC

  • 24/7/365 Monitoring
  • Kwalitatieve ondersteuning
  • Snelle oplossingen voor problemen
  • Ticket-systeem

Belgian Network Solutions beschikt over een Network Operations Center (NOC) dat zorgt voor het beheer en onderhoud van het netwerk, het serverpark en alle infrastructuur binnen onze PoP's/datacenters.

De Cisco, Juniper, Linux en Microsoft gecertificeerde medewerkers staan in voor een continue monitoring van de kritische netwerk infrastructuur. Eventuele problemen, zoals ICMP verlies, ICMP latency of netwerk problemen worden automatisch gedetecteerd en meteen opgelost.

Contact

Support

  • 24/7/365 Bereikbaarheid
  • Kwalitatieve ondersteuning
  • Snelle oplossingen voor problemen
  • Online ticket status en opvolging

Ons support team staat garant voor een snelle en efficiënte oplossing voor mogelijke problemen.

U kan hen 24/7/365 bereiken.

Benesol beschikt over een realtime webapplicatie waarin Colocatie- en Connectiviteits-klanten real-time hun verbruik kunnen opvolgen en beheren.

Contact